معرفی بهترین شرکت های طراحی سایت ایران
پنج شنبه 27 آذر 1399 ساعت 18:3 | بازدید : 43 | نویسنده : amirali | ( نظرات )

اصول طراحی سایت لوله، اتصالات و پروفیل

صنایع لوله، اتصالات و پروفیل در دنیا زیاد مهم بوده و حجم بالایی از صادرات و واردات مبادی ورودی و خروجی گمرکی کشورهای در حال گسترش و پیشرفته را تشکیل می‌دهند. با یک جستجوی ساده در سایت هایی که آمار صادرات و واردات همه فرآوردهات را از مبادی گمرکی سراسر دنیا اعلام می‌کنند، می‌توان جایگاه این صنعت را در دنیا متوجه شد. سالانه بیش از صدها میلیون دلار پول فقط برای خرید و فروش فرآوردهات این صنعت در دنیا جا به جا می‌شود. کافیست برای مشاهده این آمار  HS CODE ویژه آن ها را ارزیابی کنید.

در چنین بازاری سهم کشور ما نسبت به ظرفیتی که دارد، زیاد محدود هست. این نشان می‌دهد که کارخانجات لوله، اتصالات و پروفیل، هنوز متوجه کارایی و قدرت اینترنت نشده اند. برای رقابت در فضای اینترنت ایران، در حال آماده با توجه به غفلت اکثریت فرآوریکنندگان، فقط رعایت چند ریشه ساده و سپردن کار طراحی به تیم های خبره فنی ساخت سایت لوله و اتصالات کافی هست.

 هشبیه طراحی سایت تاسیساتی، مخاطبان شما در طراحی سایت لوله، اتصالات و پروفیل افرادی ویژه و فعالان این حوزه هستند. شما در چنین سایت هایی به ندرت با افراد معمولی سروکار خواهید داشت. بنابراین ریشه مهم در طراحی این سایت ها، شناسایی دقیق انواع مخاطب ها و سپس نیازسنجی از آن ها هست. با بیان مثالی سعی می‌کنیم این مسئله را غالبا برای شما باز کنیم.

فرض کنید یک تاجر یا فعال ایرانی صنایع لوله و اتصالات، هدف دارد تا در تناژ بالا از شما خرید نموده و برای یکی از کشورهای همسایه صادر نماید. به علت آشنایی اکثر تجار امروزی، برای تامین کالاها، این افراد به عنوان نخستین و تند ترین مسیر به اینترنت مراجعه می‌کنند. با مشاهده نتایج، معمولا روی 5 تا 8 ثمره نخست کلیک می‌کنند و سایت های شما را باز می‌کنند. نخستین نکته ای که برای چنین افرادی حائز اهمیت هست، ابزارهای اعتمادساز شما هست. صفحات درمورد ما و معرفی شرکت نیرومند می‌توانند نظر چنین فعالانی را به خود جذب کنند.

 
صنایع لوله و پروفیل نقش مهمی در گسترش و آبادانی کشور بازی میکنند و کشور ما به لحاظ صنعتی در این زمینه توانمندی های مناسبی دارد. شرکت رهستین وب در صنعت طراحی وب، هدف دارد بلطف خدا، یکی از بازیگران تخصصی عرصه طراحی سایت لوله و صنایع پروفیل شود.

قابلیت‌های سایت پروفیل
• طراحی با وردپرس
• پیاده سازی شده روی بهترین قالب طراحی
• قابلیت درج محتوا بصورت خصوصی با آموزش
• صفحه اختصاصی عضویت در باشگاه مشتریان سایت
• قسمت فرآوردهات ارائه شده در این سایت
• بخش اخبار مربوط به پروفیل و انواع آنها
• قسمت اطلاع رسانی برای آخرین بها فرآوردهات
• شرح اختصاصی فرآیند فرآوری فرآوردهات این شرکت
• قسمت گالری برای مشاهده دقیق جزئیات فرآوردهات

آشنایی با پروفیل های نبشی و ناودانی

دو فرآورده زیاد پر هستفاده در صنعت ساخت و ساز، نبشی و ناودانی هستند که از لحاظ شکل ظاهری و هستفاده در صنعت تفاوت‌های زیادی دارند.
در صنعت به پروفیل‌های فولادی که دارای سطح مقطع L شکل می باشند نبشی می‌گویند. نبشی یکی از مهم‌ترین مقاطعی هست که درساختمان سازی و صنعت نبشی هستفاده می شود که دارای هستفاده گسترده‌ای در قاب‌ها و سازه‌های فلزی می‌باشد. با توجه به طرح ارایه شده توسط مهندسین، نبشی‌ها را بصورت شاخه و عقل شده به کار می‌برند. برای اتصالات ساده در سازه از نبشی هستفاده می کنند انواع اتصال ساده عبارتند از: اتصال نبشی جان، اتصال با نبشی نشیمنی، اتصال نیم گیردار، اتصال گیردار و....
ناودانی پروفیلی هست با مقطع فولادی که از نورد بیلت هایی از کالا فولاد کربنی ساخته شده و شکل سطح مقطع آن از یک جان افقی و و دو بال عمودی به شکل حرف U انگلیسی تشکیل شده که در زوایه های داخلی مقطع انحنای گردی دارد. این پروفیل در دسته پروفیل های باز قرار می گیرد.از این پروفیل در مصارف صنعتی و ساختمانی زیاد هستفاده می شود.
دسته دنیا پروفیل پارس در حال آماده انواع ناودانی از 300 الی 600 میلیمتر با ضخامت 2 الی 10 میلیمتر و به درازا 6 و 12 متری و نبشی 2 الی 10 میلیمتر به ضخامت 10 میلیمتر به درازا 6 متر را با بالاترین کیفیت از بهترین مواد نخستیه فرآوری و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه می‌نماید.

بست و تکیه گاهای ثابت و متحرک

بست لوله

این نوع بست‌ و نگهدارنده‌ فلزی برای ایمن نگه داشتن لوله‌ها در ساختمان سازی و لوله‌کشی‌های صنعتی طراحی و ساخته شده‌اند. این نوع بست انواع گوناگونی دارد که عبارتند از:

بست سبک (به صورت مهره دار و یو دار)
این بست ها برای ساپورت انواع لوله های پلیمری از قبیل: لوله پلی اتیلن، لوله پی وی سی و لوله پلی پروپیل  طراحی شده و عمدتا در بخش فاضلاب و انتقال آب گرم و سرد صنایع ساختمانی مورد هستفاده قرار می گیرند.

بست سنگین

این بست ها برای ساپورت انواع لوله های فولادی مورد هستفاده در صنایع نیروگاهی و پالایشگاهی غالبا مورد هستفاده قرار می گیرند.

بست کلایویز و بست اسپرنکلر

این بست ها برای سیستم انتقال آب مربوط به سیستم های آتشنشانی و اطفاء حریق و براساس الزامات هستاندار NFPA طراحی شده اند.

بست رایزری

این بست ها، قابل هستفاده به عنوان بست و راهنما برای پایپ های عمودی (رایزرها ) می باشند.

بست U شکل

این بست ها، قابل هستفاده برای لوله های  (عمودی/ افقی) گذرنده از دیوارها و سقف ها بوده همچنین برای اتصال مستقیم لوله ها روی پروفیل های حفره دار هستفاده دارند.

تکیه گاه های ثابت و لغزنده

تکیه­ گاه ثابت:

یکی از پرهستفادهترین ساپورتهای پایپینگ بوده و آن را غالبا با اسم کفشک (shoe) ساپورت مذکور میشناسند. علاوه بر بردباری نیروی وزن کارکردهای دیگری دارد .در صورتیکه  اساس این ساپورت به مکان نصب با پیچ متصل شود شبیه ساپورت Anchor عمل خواهد کرد.

بعضی موارد هستفاده از این ساپورت:

    خطوط عایقدار: خطوط عایقدار در صورتیکه به طور مستقیم روی سازه )شبیه پایپ رک، پروفیل های حفره دار و...( قرار بگیرد، عایق خطوط مذکور خراب و باعث تبادل گرما بین سیال و محیط خواهد شد.
    خطوط گالوانیزه: در کارکردهای سنتی چنانچه متریال پایپ فولاد زنگ نزن باشد، جوش دادن خط لوله مذکور به ساپورتهایی که عمدتا از کالا فولاد کربنی هستند به علت عدم سازگاری این متریال شدنی نخواهد بود. در چنین شرایطی هستفاده از بستهای مهار، زیاد مقرون به صرفه هست.   

  تکیه­ گاه لغزنده:

این ساپورت در واقع ترکیبی از ساپورت صلب (Guide) و یک ساپورت وزنی(shoe) هست. وظیفه ریشهی این ساپورت علاوه بر بردباری نیروی وزن و جلوگیری از جابجایی جانبی (که توسط عواملی شبیه باد و زلزله برپایی میشود)، فراهم کردن امکان جابجایی درازای خطوط لوله می باشد. این جابجایی های درازای به علت تغییرات دمایی در خط لوله که موجب برپایی انبساط­ها و انقباض­ها می شود، به وجود می­ آیند.

کتاب‌هایی در مورد پیچ و مهره طراحی وب وجود دارد و کتاب‌هایی درمورد زیبایی‌شناسی وب سایت وجود دارند که نمونه‌هایی از طراحی مناسب را به نمایش گذاشته‌اند. چگونگی طراحی وب سایت‌ها حاوی ملزومات هر دو هست, پرداختن به مطالب مورد نیاز برای فرآوری وب سایت‌هایی که عملکردی و ظریف دارند اما از دیدگاه طراح گرافیک. این نشان می‌دهد که شما می‌توانید یک وب سایت کاری را در چند دقیقه بدون نیاز به براسمه‌های گران‌بها طراحی کنید. فصل شامل کد, چیدمان, متن و تایپوگرافی, و تصاویر و طرح‌های رنگی هست. نکات و ترفندهای مفید شامل پروژه‌های مرحله به مرحله شبیه چگونگی فرآوری یک سایت پورتفولیو هست که مورد توجه قرار دادن دانش آموزان و فارغ التحصیلان رشته‌های گوناگون باشد. مطالعه موردی الهام‌بخش بهترین طراحان و کاره‌ای آن‌ها را نشان می‌دهد. وبلاگ‌ها, فیس بوک, فلیکر و html5 و روش‌های نو هستفاده از وب شبیه تلفن همراه و تلفن همراه نیز مورد بحث قرار گرفته‌اند.

منبع


https://www.amazon.com/How-Design-Websites-Portfolio-Skills/dp/1856697398


|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان های وب دیزاین و آدرس highwebdesign.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 51
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 19
:: باردید دیروز : 7
:: بازدید هفته : 116
:: بازدید ماه : 116
:: بازدید سال : 289
:: بازدید کلی : 499